No niin,kuten kuvauksesta selviää olen työskennellyt nytten kolmisen vuotta huoltomiehenä ja tarkotus on  sivun nimen mukaisesti vuodattaa vitutusta. Aina ei tietenkää vituta ja jotkut asukkaat ovatkin helvetin mukavia ja ystävällisiä,mutta sitten nämä toiset,nämä jotka saa verenpaineen nousemaan ja vitutuksen kasvamaan, nämä uusavuttomat sekä muuten vaan vittumaiset ihmiset ja niiden sekotukset, niiden ansiosta tämä blogi.

Mutta joo on mulla asiaaki, olin tossa talkoita pitämässä muutamassa paikassa ja kiire olikin sen mukaista,aina kuvitellaan kuinka se huoltomies on vaan ja laiskottelee,todellisuus on aivan eri,tietenki löytyy laiskotteleviakin, perkele tipuin asiasta.

Niin talkoot, se on ymmärrettävää että lasten mielestä on kivaa kun se kone ajaa siihen pihalle ja alkaa kauhalla nostaa tavaroita sun muuta ja siinähän on myös helvetin kiva juosta edestakas koneen vieressä, vanhemmat tyytyväisenä kattoo vieressä ku pikku Vilperi leikkii ja juoksee siinä, no meistä huoltomiehistä se ei ole mukavaa, luulis ihmisten tajuavan että sieltä traktorista ei joka kulmaa nää, varsinkaa ku se pikku Vilperi juoksee siihen ku kauhaa nostaa, itse olen lapsilleni opettanut,että kun se traktori tulee pihaan niin siihen eteen ei tarvitse mennä hyppimään, sitä voi katsella kauempaaki, mielummin kaukaa ku alta,se on huoltomiehen pahimpia painajaisia että lapsi juoksee koneen alle,itse meinasin saada sydänkohtauksen muutaman kerran ku lapset juos koneen edessä,varsinki ku koneen ja talkoo lavan välissä oli metri tilaa ku pikku Vilperi päätti juosta edestä,äiti ylpeänä katsoo sivussa kuinka poika leikkii kiltisti, minä taisin olla ainut joka tajusi kuinka lähellä oli ettei jääny pikkupoika alle, ja minähän siinä oisin syyt saanu.

mikali havaitsette kirjuutus virheita niin olen vain huoltomies ;)